Фитнес Енерджи Варна

Групови занимания

Залата за групови занимания на Fitness Energy Club се намира на ет.2 в търговския комплекс. Тя е достатъчно просторна за провеждане на класове с голям брой участници. Климатизацията, както и естествената светлина допринасят за комфорта по време на тренировка. Перфектното озвучаване е завършващ елемент към атмосферата, допринасящ за мотивацията и доброто настроение на спортуващите.

Редовното посещаване на групови тренировки подобрява работата на сърдечно-съдовата и дихателна система, гъвкавостта и тонуса на мускулите. Тренировките в група са изключително мотивиращи за участниците. В залата се провеждат класове по Степ Аеробика, Пилатес в различни стилове и Зумба.

Степ Аеробика

Групова кардио тренировка, в която участниците изпълняват ритмични упражнения с различна интензивност върху платформа, на фона на мотивираща музика. Степента на трудност се определя от височината на платформата, която се променя спрямо индивидуалните особености на трениращите. Тренировката е подходяща за хора от всички възрасти и пол.
Редовното практикуване води до редукция на телесните мазнини и повишаване издръжливостта и доброто настроение.

Пилатес

Пилатес е групова тренировка, при която участниците изпълняват бавни и контролирани движения. Методът съчетава ползата от йогистките разтягания и традиционни силови упражнения – изпълнявани плавно и прецизно. Дишането е дълбоко и равномерно, постига се пълна концентрация на съзнанието и физически контрол.
Тренировките са подходящи за мъже и жени от всички възрасти. Редовното практикуване води до подобряване на стойката, повишаване силата и гъвкавостта на мускулите. Пилатес е тренировка за духа и тялото.

Във Fitness Energy Club се провеждат следните класове:
Mat Pilates – класическа тренировка
Theraband Pilates – тренировка с ластици.
Fit Ball Pilates – тренировка с швейцарска топка.
Power Pilates – тренировка с тежести
Пилатес за бременни и възстановяване след раждане

Зумба

Групова кардио тренировка, която съчетава елементи на танц, аеробика и фитнес. Хореографиите включват движения от самба, меренге, салса, хип-хоп и регетон, които са комбинирани с упражнения, под звуците на изключително ритмична и забавна музика. Тренировките са подходящи за мъже и жени от всички възрасти.
Редовните тренировките по Зумба водят до отделянето на ендорфини, т.нар. хормони на щастието, стягане на всички мускулни групи, светкавичен резултат по отношение на редуциране на телесни мазнини.