Фитнес Енерджи Варна

Групови занимания

Залата за групови занимания на Fitness Energy Club се намира на ет.2 в Мол Варна ЕАД. Тя е достатъчно просторна за провеждане на класове с голям брой участници. Автономната климатизацията, както и естествената светлина осигуряват комфорта по време на тренировка. Перфектното озвучаване е завършващ елемент към атмосферата, допринасящ за мотивацията и доброто настроение на спортуващите.

Редовното посещаване на групови тренировки подобрява работата на сърдечно-съдовата и дихателна система, гъвкавостта и тонуса на мускулите. Тренировките в група са изключително мотивиращи за участниците. В залата се провеждат класове по Степ Аеробика, Пилатес в различни стилове, Зумба, Strong by Zumba, Spinning и др.

Spinning

Аеробна тренировка, която представлява групово каране на статични колелета (наречени спинери) в зала.
Темпото на тренировката се задава от инструктор, може да бъде както ниско така и високоинтензивно. Различните нива на натоварване се регулират от специални винтове за съпротивление. Spinning имитира колоездене в пресечена местност – изкачване, спринтове, спускане и др.По време на тренировка работи цялото тяло. Тренировките са подходящи за мъже и жени от всички възрасти.Редовните тренировките по Spinning спомага за изключително бърза загуба на излишните телесни мазнини и оформяне на отделните мускулните групи, подобрява работата на сърцето и дишането.

Пилатес

Методът Пилатес е ниско интензивна и високо ефективна тренировка,при която тялото използва собствената си тежест. Фокусът е насочен към центъра на тялото, намиращ се между ребрата и хълбоците. Центърът е едно от най-важните места в тялото,защото всички движения започват от там, особено движенията изискващи повече сила. По време на тренировката тялото работи от вътре на вън, като активира дълбоките коремни мускули, лумбалния квадратен мускул, изправячите на гръбнака и мускулите на тазовото дъно. Движенията са бавни и много прецизни, с голямо внимание към всеки детайл. Пилатес не работи с отделни групи мускули, участва цялото тяло до върха на пръстите на краката. Пилатес тренира не само тялото, но и мозъка – за да се изпълнят упражненията правилно се изисква максимална концентрация и осъзнатост на движението. В Пилатес начинът, по който се изпълняват движенията е по-важен от броя повторения или количеството усилие. Дишането е диафрагмено – равномерно и дълбоко, то е неизменна част от тренировката, като увеличава издръжливостта на тялото и стабилизира гръбнака.

Ползите от Пилатес са много – изправен гръбнак и правилна стойка, стегнат корем, подвижни стави, издължени и гъвкави мускули, здраво и силно тяло. Тяло, каквото заслужавате – без болка и стрес. Упражненията са подходящи за жени и мъже от всички възрасти. Упражненията са препоръчителни при хронични болки в гърба, кръста и врата, при възстановяване след травми и подобряване на мобилността след обездвижване.

Във Fitness Energy Club се провеждат следните класове:

Mat Pilates – Упражненията се изпълняват от тилен лег,с лице към пода и седеж. Фокусира се върху издължаване на гръбначния стълб, увеличаване на междупрешленното пространство и активира дълбоките коремни мускули.

Theraband Pilates – Тренировка с ластици, която едновременно разтяга тялото ефективно и стяга всички мускули.

Fitball Pilates – Тренировка с голяма топка, при която се изисква голяма координация на движенията, развива баланс и гъвкавост на тялото.

Power Pilates – Силова тренировка с допълнителни тежести,с акцент върху стабилизирането на корпуса и раменния пояс.

Пилатес Мама и бебе – Програмата е насочена към укрепване мускулите на тазовото дъно, дълбоките коремни мускули, разтоварва от стреса и напрежението.

Пилатес за бременни – Специално подбран комплекс от упражнения, които подготвят тялото за по-лесно раждане. Тренировката разтоварва, релаксира и тонизира мускулите на цялото тяло.

Pilates Balance – Методът „Пилатес“ е идеален избор за поддържане на добра форма. Укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие, слива в едно ума и тялото. Комбинацията от правилно дишане, упражнения за разтягане и самоконтрол, съчетание на сила и енергичност, осигуряват балансирана тренировка, водеща до ефективни резултати за физическата форма и душевното равновесие. Пилатес баланс нормализира кръвното налягане, редуцира телесното тегло, тонизира мускулите и ги издължава.

Zumba®

Групова кардио тренировка, която съчетава елементи на танц, аеробика и фитнес. Хореографиите включват движения от самба, меренге, салса, хип-хоп и регетон, които са комбинирани с упражнения, под звуците на изключително ритмична и забавна музика. Тренировките са подходящи за мъже и жени от всички възрасти.
Редовните тренировките по Зумба водят до отделянето на ендорфини, т.нар. хормони на щастието, стягане на всички мускулни групи, светкавичен резултат по отношение на редуциране на телесни мазнини.

Strong by Zumba™

Високоинтензивна интервална тренировка, перфектно синхронизирана с музика, при която се използва единствено тежестта на тялото.
STRONG дава уникалната възможност от силова и кардио тренировка, използвайки всички мускулни групи.
Подходяща както за жени, така и за мъже. STRONG е бързина и сила, заряд и мотивация, воля и издръжливост! Перфектната тренировка за развиване на мускулатурата и изграждане на мечтаното тяло!

Zumba® Toning

В ZUMBA toning се редуват упражнения за сила с високо-интензивни зумба хореографии. Специалните тонинг стикове (гирички), които се използват и като маракаси по време на тренировката, подчертават ритъма на музиката и покачват градуса на веселие с още няколко степени. Тонинг стиковете увеличават натоварването и тонизират проблемните зони. Тялото става по-стегнато и изваяно с редовни тренировки! ZUMBA TONING е танцова и тонизираща програма, вдъхновена от латино музиката! Тя протича при същата парти атмосфера като всяка друга зумба програма, заради ритъма на танците.

Ползи от ZUMBA toning:
– Повече изгорени калории за една тренировка
– Укрепване на мускулите и сърдечно-съдовата система
– Подобряване на координацията на тялото и подвижността на ставите
– Подобряване на стойката

Изключително ефективна тренировка, съчетаваща кардио натоварване, както и работа за мускулите на гърба, ръцете и горната част на тялото. Съчетава танци от Зумба фитнес програмата и повече фитнес упражнения като клекове, напади, джъмпинг джак подсккоци и др. Да се движиш в синхрон с музиката те кара да работиш повече с тялото и те извежда извън твоите възможности.

Zumba® Kids

Zumba Kids Зумба за деца е спортно-танцова програма, създадена от Zumba® Fitness. Тя съчетава различни стилове танц като салса, хип-хоп, кумбия, бели денс, регетон, фламенко, меренге, самба, хинди, ча-ча-ча и други.
Зумба насърчава децата да развиват здравословен начин на живот и да приемат физическите упражнение като естествена част от ежедневието си, чрез танци, игри и музика! Освен това, в тези часове, децата се учат на уважение, лидерство и работа в екип. Зумба не е танцов клас… а ПАРТИ.

Tabata

Методът табата е интензивен, интервален тренировъчен режим с доказани преимущества в горенето на мазнини. Една Табата трае 4 минути, заедно с почивката, но не се заблуждавайте от кратката и продължителност. В една тренировка оптималният брой Табати е 4-6, в зависимост от физическата подготовка и желание на групата. Тренировките Табата са подходящи за всеки, който обича да предизвиква и изпитва волята си, изграждайки здраво и красиво тяло!